Muziek Duo- en Groepslessen

Wil jij ook een muziekinstrument leren, werken aan het spelen in teamverband en leuke sociale contacten opdoen? Dan zijn de muziek duo- en groepslessen bij Oyfo Kunstenschool wat voor jou!

Muziek groepslessen bij Oyfo Kunstenschool voor jong en oud!

Met de muziek groepslessen ontwikkel je verschillende allround muzikale skills, die in de individuele lessen minder aan bod kunnen komen. Denk aan samenspel, meerstemmig spelen en het leren om een team te zijn. Deze vaardigheden zijn een toevoeging voor iedere beginnende en gevorderde muzikant. De muziek groepslessen zijn daarom ook geschikt voor alle leeftijden, ervaringen en niveau's.

Je wordt ingedeeld in een groep met 2 tot 4 cursisten. Het aantal deelnemers per groep is per instrument verschillend. Bij het vormen van de groep wordt er gekeken naar leeftijd en speelniveau. Zo kunnen jij en je groepsgenoten zich het beste ontwikkelen en heb je het meeste speelplezier!

Nieuwsgierig naar de muziek groepslessen bij Oyfo Kunstenschool?

Vul hieronder het formulier in om op de hoogte te blijven!

Naam *
Leeftijd
Welk instrument?
* verplicht
Praktische informatie

Aanmelden voor de groeplessen in schooljaar 2024/2025 kan binnenkort! Houdt deze pagina in de gaten voor de meest actuele informatie. Wil je op de hoogte blijven? Meld je dan aan via bovenstaand contactformulier.

Hoe wordt een groep gevormd?

Tijdens het aanmelden geef jij aan dat jij of jouw kind geïnteresseerd is in een Groepsles. Aan de hand van de aanmelding gaat de muziekdocent een groep samenstellen. Bij het vormen van de groep wordt er gekeken naar leeftijd (maximaal een jaar leeftijdsverschil) en speelniveau. Zijn er op dat moment geen mogelijkheden tot het vormen van een groep, dan informeren wij jou met de verschillende mogelijkheden op dat moment.

Hoe groot zijn de groepen?

Afhankelijk van het instrument wordt de groepsgrootte bepaald. Op deze manier heeft de docent de juiste aandacht voor alle leerlingen in de groep.

• Groepsgrootte van maximaal 2 personen: Cello, Contrabas, Keyboard & Piano
  • Groepsgrootte van maximaal 3 personen: Blokfluit, Dwarsfluit, Klarinet & Saxofoon
  • Groepsgrootte van maximaal 4 personen: overige instrumenten

In goed overleg stem je samen met de docent de lesdag en lestijd af. Zo past het in ieders planning!