Musicalles

Ben jij gek op dansen, zingen en toneel spelen? Dan is musicalles bij Oyfo echt iets voor jou!

Tijdens deze cursus wordt gewerkt met de drie disciplines van musical: spel, zang en dans. Je leert geloofwaardig te spelen, over samenspel, je leert je grenzen te verleggen, inleving, tekstbehandeling en natuurlijk spelplezier. Ook solozang en meerstemmig zingen zal voorbijkomen. Je leert de drie disciplines te combineren. Uiteindelijk repeteer je samen met je groep een musical. Hierbij kun je alles wat je geleerd hebt inzetten. Jullie repeteren de teksten, liedjes en de danschoreografieën. Aan het einde van het jaar wordt de musical opgevoerd voor publiek!

Musical

Leeftijd: 7 - 15 jaar
Cursusgeld: €13,45 p.les (90 minuten)

Woensdagavond 16.15 tot 17.45

Tarieven, voorwaarden en korting

Wat kost mijn musicalles? Kan ik ook korting krijgen? Wat als ik een keer niet naar mijn musicalles kan komen?

Wil je kind les bij ons volgen maar is er thuis tijdelijk of langdurig te weinig geld? Het Jeugdfonds Sport & Cultuur helpt! Zij betalen het lesgeld, tot maximaal €450,00 euro. Wij zijn intermediair bij het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Wil je meer informatie en ontdekken of je in aanmerking komt voor het fonds? Neem contact met ons op, dan helpen wij je verder!

Tarieven Kunstenschool 2024-2025

Kortingsregeling 2024-2025

Stephanie Bisschops

Ik ben Stephanie, ik heb een musicalopleiding in Den Haag afgerond, een jaar cabaret/kleinkunst gestudeerd en ben vervolgens afgestudeerd als theaterdocent en theatermaker aan ArtEZ in Zwolle. Naast mijn werkzaamheden bij Oyfo werk ik op een middelbare school als theaterdocent en geef ik musical- en theaterlessen bij verschillende jeugdtheaterscholen. Hier maak en regisseer ik ook voorstellingen. Daarnaast zing ik in een ska band.