Nieuwe gezichten

Vanaf 2 september

Met een nieuw cursusjaar voor de boeg en een fris aanbod, zijn er ook nieuwe gezichten te zien bij Oyfo Kunstenschool. Ze stellen zich graag even aan jullie voor.

Trombone docent - Olav:

Ik ben 24 jaar en net afgestudeerd aan het Conservatorium van Amsterdam. Ik heb mij tijdens mijn studie gericht op improvisatie en jazzmuziek en ben als uitvoerend muzikant actief in allerlei diverse stijlen. Ik speel in een brassband, heb een eigen blazerssectie en ik speel als side-man nog bij allerlei andere bands en orkesten.

Theater en musical docent - Stephanie:

Ik heb een musicalopleiding in Den Haag afgerond, een jaar cabaret/kleinkunst gestudeerd en ben vervolgens afgestudeerd als theaterdocent en theatermaker aan ArtEZ in Zwolle. Naast mijn werkzaamheden bij Oyfo werkt ik op een middelbare school als theaterdocent en geeft ik musical- en theaterlessen bij de Theatermakerij en Kaliber Kunstenschool. Hier maak en regisseer ik ook voorstellingen. Daarnaast zing ik in een ska band.

Piano docent -Samir:

Ik ben als pianist afgestudeerd op het conservatorium van Cairo in Egypte, waar ik vandaan kom. In Egypte heb ik les gegeven aan kinderen, jongeren en soms ook aan volwassenen. In 2017/2018 kwam ik naar Nederland om muziektherapie te studeren en te werken. Ik houd van gezelligheid, natuur en natuurlijk muziek.

Ik vind het heel leuk dat ik bij het team van Oyfo kan aansluiten en kijk er naar uit om jullie allemaal te ontmoeten en samen te werken.

Dansdocent - Bart Hilhorst:

Ik ben Bart, ook bekend als "RoBart de Robot". Als kind wilde ik altijd heel graag leren dansen. Vooral hip hop dansstijlen zoals breakdancing en robotics vond ik erg indrukwekkend. Uiteindelijk kreeg ik die kans en inmiddels dans ik al meer dan 23 jaar. Ik geef les in allerlei stijlen, zoals breakdancing, popping, streetdance en hip hop.